Maybinky první výstavy...

09.11.2012 21:31

Tak a je to tu, Maybince započala výstavní kariéra... A jak si vedla? Vůbec né špatně, dovolím si říct, že přímo výborně :) Na první výstavu jsme se vydali do Litoměřic, na krajskou, společně s Míšou Šmegrovou a její Ang a Lilly. Na kukandu jel i brácha Lilly - Ariano D' Argento Suerte s paničkou Alčou. No, měla jsem trochu obavy, jak bude May chodit na výstavním vodítku, protože to jsme téměř netrénovaly, ale moje obava se rozplynula jen, co jsme se rozeběhly :) May šlapala jak profík a vyšvihla i postoj, takže získala moc hezký posudek od pana Leoše Jančíka a VN1 (velmi nadějná).

Na druhou výstavu jsme se vydaly téměř měsíc po té první - 3.11.2012 a to na Mezinárodní výstavu psů, DUO CACIB Praha. Vezla nás naše chovatelka Áďa, které chci tímto poděkovat, jak za odvoz, tak za to, jak nás ve všem plně podporuje ;) Když jsme našly náš kruh, začala jsem mít trošku strach. May si chtěla furt hrát, skákala jak koza a rvala mě za každým procházejícím pejskem. Navíc byl v hale znatelně větší hluk, než na výstavě v Litoměřicích. Nu což, zatla jsem zuby, Maybince jsem promluvila do duše a zjevně to zabralo, protože se zas ukázala jako mladá dáma a né žádný pubertální štěně. Panu rozhodčímu Müllerovi se moc líbila a podle toho taky vypadal posudek, který je:

"Fena středně silné kostry, ušlechtilé hlavy, delšího rámce, plnochrupá, skus nůžkový, oko hnědé, korektní hřbet, dobrá záď, dobré úhlení končetin, pohyb, hloubka hrudníku na hranici, výborná prezentace a předvedení, klidná, vyrovnaná povaha, 54cm"

Takže v podstatě jediné, co nám pan rozhodčí podotknul, je fakt, že May je malinko delší, ale uvidíme, růstu zatím není konec, takže snad to ještě trochu vytáhne do výšky :) Každopádně obrovskou radost mi udělala věta:

výborná prezentace a předvedení, klidná, vyrovnaná povaha

Na to jsem opravdu pyšná, protože to je to jediné, co dokážu ovlivnit :) Maybinka mi tedy dělá velkou radost a už se těším na další výstavu, na kterou se chystáme, ale až na jaře :)